Hnací agregát má osvědčenou konstrukci se čtyřventilovou technikou, křížovou hlavou válců a s objemem 6,7 litru, který výrobce ladí ve třech výkonech s maximálním točivým momentem až 1 282 Nm. O plnění válců se stará elektronicky řízené variabilní turbodmychadlo eVGT pro maximální pružnost a minimální spotřebu paliva. Řešení emisí spočívá v technologii Hi-eSCR2, která řeší efektivně emisní limity Stage V bez použití EGR ventilu. Systém se skládá z výfukové klapky, která slouží k rychlému ohřevu systému a také jako motorová brzda. Dále pak z diesel-oxidačního katalyzátoru, SCR a SCRof katalyzátoru a CUC katalyzátoru pro likvidaci zápachu amoniaku. Systém nepoužívá klasický filtr pevných částic, který se čistí pomocí navýšení dávky paliva. Ale pouze nastavení výfukové klapky a navýšení rychlosti proudění výfukových plynů, tzn. vyfoukání katalyzátoru SCRof. K navýšení došlo v oblasti intervalu výměny oleje v podobě 750 hodin. Doplňkovou výbavou motoru může být motorová brzda, reverzní ventilátor s proměnným natáčením lopatek, alternátor s výkonem 250 A.